2. juni 2013

Justin Bieber sjokoladekake til jente i Oslo


Justin Bieber sjokoladekake
Justin Bieber sjokoladekake






Forrige helg laget jeg Justin Bieber sjokoladekake til en jente i Oslo. Denne gangen forsøkte jeg meg på noe helt nytt; med firkantende kaker og et noe lettere uttrykk. Er den ikke søt? Det er morsomt å prøve ut forskjellige uttrykk. Sist laget jeg denne Justin Bieber-kaken. Det som er så fint med sjokoladekake, og vaniljekake forsåvidt, er at det er så greitå jobbe med de. Avhengig av fyll går det stort sett fint å pynte den mens den står i romtemperatur, kaken kan formes til de snodigste figurer og dermed blir kakelevering til Oslo eller andre steder i Akershus ikke noe problem, eller for de som eventuelt måtte hente.

Sommerfugl på Justin Bieber-sjokoladekake
Sommerfugl på Justin Bieber-sjokoladekake
Prøver å være flink til å ta bilder og har stort sett vært flink til å bruke kameraet mitt i stedenfor mobilkamera i det siste.

Liten sommerfugl på Justin Bieber-kake
Små blomster på Justin Bieber-kaken. Noen med perler og andre med diamanter.
Denne klarte jeg faktisk å få tatt en del bilder av. Her er et bilde som får bedre frem hvordan det virkelig glitret av denne Justin Bieber sjokoladekaken. Kake midt i blinken for en jente som liker Justin Bieber og rosa.


Glitter og blomster Justin Bieber sjokoladekake
Glitter og "sparkeling dust" på Justin Bieber sjokoladekake

Kunne godt tenkt meg en bit av denne selv. Jummy! Men vent.. det ble det jo. Det blir det som regel bestandig. Hihi. Det må være lov med en liten smakebit når man jobber dag og natt for å få ting ferdig.

Sommerfugl og blomster på Justin Bieber sjokoladekake
Vakker sommerfugl i blomsterhav på Justin Bieber sjokoladekake
 Hvitt, lyserosa, perler, glitter, diamanter, kake og Justin Bieber. Hva mer trenger en ung pike enn det? Jeg håper hun, familien og venner fikk en fortryllende feiring ihvertfall, og at hun elsket Justin Bieber sjokoladekaken.

Justin Bieber sjokoladekake fra siden
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen